Project Description

این اتاق ده متری برای نگهداری چندین گربه که با هم در یک خانه و مکان زندگی می کنند بسیار مناسب است.این  فضای بزرگ و اختصاصی دارای ظرف های آب بزرگ و کوچک و چندین جای خواب و خاک  برای گربه ها می باشد که با توجه به تعداد گربه ها تجهیز می شود. علاوه بر پله های مختلف برای بازی و اسکرچر برای ناخن کشیدن گربه ها این کابین ها دارای فضای محصور برای آرامش گربه ها نیز می باشد و از هر لحاظ برای نگهداری گربه ها مناسب هست. اتاق خانواده گربه هتل میو مناسب برای یک گربه الی ۸ گربه می باشد. یک خانواده از گربه ها که همواره با هم زندگی میکنند در این کابین احساس آرامش می کنند و اوقات خوشی را در پانسیون گربه هتل میو سپری خواهند کرد.

اتاق خانواده یکی از بهترین فضاهای نگهداری گربه در هتل میو می باشد.

این فضا یا قیمت ۲۵۰ هزار تومان بسیار به صرفه برای کسانی است که تعداد گربه بیشتر از یک عدد داشته باشند. گه البته به ازای هر گربه بیشتر یک گربه مبلغ ۵۰ هزار تومان به هزینه اقامت گربه اضافه خواهد شد.

اتاق خانواده پانسیون گربه هتل میو هر روز دو بار نظافت می شود تا خاک گربه ها همیشه تمیز باشد. این کابین برای نکهداری مادر و بچه ها گربه ها هم مناسب هست که البته برای نگهداری مادر گربه و بچه گربه ها پرتکل های بهداشتی خاص تری نیر رعایت میشود.